Friday, July 11, 2014

Jak poderwać mężatkę?

Wiele się mówi na temat zdrady w związkach i małżeństwach.
Ludzie mają różne podejście do tego typu sprawy. Jedni mają to gdzieś, a inni nie pchają się z butami w cudze związki.

Chciałbym przedstawić Ci mój punkt widzenia. Co z nim zrobisz i czy wykorzystasz moje rady, to już Twoja sprawa i Twojego sumienia.

Prawda jest taka, że jak kobieta czegoś potrzebuje, to i tak to zdobędzie. Mówię tutaj o relacjach z facetem. Jeżeli np. nie bzykniesz jej Ty, to bzyknie ją ktoś inny :)

Mężatka, jeżeli wychodzi sama na imprezę, jest ubrana wyzywająco to wie, że idzie się wyszaleć. Skoro nie wychodzi z mężem, tzn. że ma konkretny powód.
Najczęściej tym powodem jest wygasające uczucie lub po prostu brak emocji w związku.

Jak poderwać mężatkę?

Wystarczy trochę kobietę podpuścić i już masz wszystko na tacy. Sama Ci powie co ją boli…

Przykład:
TY: Aniu powiedz mi coś o sobie, jak taka kobieta żyje na codzień?
ONA: Od 3 lat jestem mężatką, mam 1,5 roczną córeczkę mieszkam w Łomży, pracuje…..
TY: Wow 3 lata jesteś mężatką….powiedz mi jak to jest, słyszałem że to cudowne uczucie budzić się nad ranem u boku męża (podpuszczasz)
ONA: Coooo??? Mój mąż jak tylko nałożył mi obrączkę na palec, tak wszystko się skończyło…

Najważniejsze co musisz zrobić to dać jej odczuć, że ją rozumiesz. Musisz sprawić żeby otworzyła się przed Tobą.

Przykład:
Wiesz, czasami zupełnie nie rozumiem mężczyzn. Ma taką świetną kobietę o niesamowitym uśmiechu i pełni życia w sobie. Gdybym ja był Twoim mężem, to wziąłbym Cię teraz do naszego łóżka i wycałował centymetr po centymetrze. Taka kobieta jak Ty potrzebuje emocji!!

Teraz wystarczy podsunąć jej kilka Twoich teorii na temat związku i masz już z nią mocny raport.
Następnie zwyczajnie ją podrywasz. Dotykasz, bierzesz na parkiet, rozmawiacie na tematy seksualne itd.

Ostatnia faza to umiejętne zaprowadzenie ją w miejsce gdzie będziecie mogli uprawiać seks.
Najważniejsze w podrywaniu mężatek jest dać jej poczucie komfortu, że ją rozumiesz i że nikt się nie dowie, że cokolwiek między wami się wydarzyło.

Dlaczego mężatki szukają przygód?
- dziewczyna wpadła z gościem i została pod wpływem rodziców zmuszona do ślubu
- po ślubie, facet przestaje się w jakikolwiek sposób starać i uczucie gaśnie, przez brak emocji
- mąż jest zapracowany, bo myśli że pieniądze są najważniejsze. Po pracy wraca zmęczony i seks mają raz na 2-3 tyg
- mąż bije żonę. Przy takiej sytuacji logiczne jest że nie ma seksu. Wtedy kobieta musi swoje potrzeby zaspokoić z kimś innym.

Mężatki, to dobry „towar” na jedną przygodę. Jeżeli jesteście w Twoim mieszkaniu, pokoju hotelowym itd. to ona dobrze wie po co przyszła.

Czy warto spróbować? Niech każdy odpowie sobie sam na to pytanie. Jeśli odpowiedź jest twierdząca, wystarczy kliknąć tutaj.

Żródło: jakpoderwac.com


No comments:

Post a Comment